23 april 2010

Helg

Idag har hag ätit lunch tillsammans med min barndomsvän M som bor i Mölndal. Hon skickade sms igårkväll att hon hade vägarna förbi och undrade om vi kunde träffas. Jag jobbade ju förstås hela dagen. M kom därför till mitt jobb och vi lunchade ihop. Visst är det trevligt med spontana möten i vardagen? Det var jättekul att ses och höra hon och familjen har det. Förhoppningsvis ses vi snart igen.
Nu är jag trött efter en veckas jobb. I helgen tar vi det lugnt och har bara planerat middag hos mina föräldrar på söndag tilllsammans med Adam. De vill träffa honom innan han flyttar.
Jag önskar er alla en trevlig helg!
Dagens bilder kommer från www.kafferost.com

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej och vad kul att Maria kom förbi! Ska vi gå söndag fm? Kram Ia

promenader på landet sa...

Hej och vad kul att Maria kom förbi! Ska vi gå söndag fm? Kram Ia