15 april 2010

Vårväder

Hej allesammans! Vilket underbart väder vi har! Jag kunde sluta 1 timma tidigare idag och passade på att vara ute och njuta av det fina vädret samtidigt som jag räfsade gräsmatta i mina föräldrars trädgård.
Den 1 maj flyttar Adam till Oslo. J och jag har fått äran att hjälpa till och köra flyttlasset. Det ska bli kul att få se hur de ska bo. Jag som älskar att vara med mina barn kan passa på att njuta så länge som möjligt. Jag är mycket tacksam och glad för att J följer med, för vägen till och från Oslo är inte kul att köra ensam. Jag är också glad för Adams skull - att han får bo och leva i en lite större stad tillsammans med sina kompisar.  

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

1 maj flyttar min son in i sin första lya;-)) Men vi kan troligen inte hjälpa honom den dagen med vi tar igen det vill jag lova-♥-

S o F sa...

Å, jag njuter av din bild...!

Ha det gott.