17 april 2010

Må-bra-dag

Åååh, vad skönt det var att ha en ledig dag igår. Frissan gjorde mej fin i håret. Resten av dagen var jag hemma och pysslade med sådant som jag aldrig hinner annars + lite fredagsstädning m.m.
Jag hade en riktigt bra må-bra-dag! Egentligen borde alla dagar vara må-bra-dagar.
Förutom att jag jobbar mycket lever jag ett ganska lugnt liv vilket jag oftast trivs med. Jag umgås mest med min sambo, mina barn och några få nära relationer. Ibland träffar vi också min sambos barn men de bor c:a 20 mil bort. För tillfället känns det väldigt bra att leva ett så kravlöst och lugnt liv på fritiden. För mej är det viktigt att hinna med att motionera, pyssla om hemmet, att bara vara d.v.s att göra det jag vill och tycker om.
Nu blir det snart Tacopaj med besök av en lite krasslig Adam.

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Det gäller att ta det lugnt och njuta av livet på det sätt som passar en. Låter som om du har hittat din balans-♥-

promenader på landet sa...

Vackra bilder och harmoniskt inlägg! Ser fram emot i morgon! kram Ia

Babsan sa...

Det låter harmoniskt och skönt!

Livet i lagom balans. Precis som det jag måste hitta igen...