31 december 2020

Tack jul och Gott Nytt År!

I söndags förmiddag var vi på lekplatsen utanför oss. Vi grävde i sandlådan och lekte på lekplatsen. Jag åkte i rutschbanan... Sandlådespaden var borta så jag hämtade de små trädgårdspadarna i stället. Sedan var det dags för Lo att äta lunch och sedan åka hem till Göteborg igen. TACK Arwid, Lotta och Lo för underbart fina dagar tillsammans i julhelgen! Jag längtar till vi ses igen!
Adam var kvar ytterligare ett dygn så på söndageftermiddagen åkte vi och hälsade på mamma/mormor Vera. Vi hade med oss kaffe, julfika, julgodis och julklappar.
När vi är hos mamma/mormor Vera brukar vi alltid titta i några fotoalbum, hon har c:a 35 st. Den här gången fick jag syn på den här gamla bilden på mej och mamma Vera på vår koloni. Jag ser ganska bestämd ut där på bilden...

Efter besöket hos mamma Vera, pusslade vi på julpusslet, åt middag, tittade på ett avsnitt av "Vår tid är nu", pusslade lite till och sedan dags att sova.

I måndags hade jag en semesterdag, vi åt frukost tillsammans med Adam. Jag skjutsade Adam till stationen lite före 10, där tog han tåget till Örebro för att hälsa på sin pappa med fru. Dagen därpå tog han tåget från Örebro hem till Göteborg. TACK Adam för underbart fina dagar tillsammans i julhelgen! Hoppas att vi ses snart igen!

Nu önskar jag Er alla en fin Nyårsafton och ett Gott Nytt År 2021!

Skönt att göra avslut och att se framåt mot ett nytt år. Ett bra tillfälle att tänka över hur jag vill att fortsättningen av livet ska vara. Vad har jag för drömmar? Vad längtar jag efter? Vad blir jag glad av? Vad mår jag bra av? När känner jag förundran? Vad kan jag göra för andra?

Kram till Er alla från Kerstin

Inga kommentarer: