21 november 2022

Dagens utsikt

Här är en bild på dagens utsikt från kök - vardagsrum vid 14-tiden idag. Vackert med all snö!

På förmiddagen åkte jag till "Däck- och Bil-center"  där bilen fick vinterdäck. Sommardäcken lämnas kvar och förvaras på däck-hotell. Så skönt att det blev gjort!

I eftermiddag åkte jag till Äldreboendet och hälsade på mamma Vera. Jag hade med kaffe och saffransbulle från ICA. Hon verkade må bra och var glad för besök. Jag satte fram en adventsljustake i hennes fönster. Hon frågar fortfarande efter Jens, jag har berättat tidigare men hon glömmer, hon bad mej hälsa så mycket till honom.

I morgon och på onsdag har jag två roliga jobb-dagar i Boxholm, på fredag eftermiddag har jag ett arbetspass i Mantorp. På söndag ska det vara husvisning igen, ifall några har anmält intresse, vilket jag hoppas.

Ha det bra alla och kör försiktigt! 

Inga kommentarer: