18 november 2022

En fredag i november

Efter två trevliga jobbdagar i Boxholm är jag ledig idag. Efter frukost tog jag bilen till Preem för att hämta paket sedan en tur till ICA.  När jag kom hem gick jag till skogen för att hämta lite mossa, blåbärsris och granris. Gjorde dörr-dekorationer av granriset, mossan hamnade i adventsljusstaken och i kruka med amaryllis, blåbärsriset satte jag i vas. Känns kul och mysigt att göra fint till advent. Har pratat med bägge mina systrar på förmiddagen. Nu, efter lunch, har jag landat i soffan med katt, brasa, tända ljus och en kopp te. Varmt och skönt! 
Har haft en bra vecka med jobb i både Mantorp och Boxholm. Hade en jätte-mysig och trevlig kväll i tisdags då jag träffade två jobbarkompisar på Café Gusto. Gott fika och mycket prat. I morgon blir det en heldag i Linköping tillsammans med vännerna Ankan och Malou. På söndag åker jag till mamma Vera och hälsar på. Tacksam över familj, vänner och mitt roliga arbete! Även tacksam över att mitt mående blir bättre och bättre. 
Ta hand om Er och ha en fin helg!
Dagens bild är från januari 2021

Inga kommentarer: