30 november 2022

Resa på fredag

Veckans arbetspass är avklarade och jag laddar nu för min bilresa till Arwid med familj på fredag. Tack vare Arwid och hans kontakter behöver jag inte ta med mej katten på resan. Så underbart skönt att slippa ha katt i bilen. Det har löst sig på annat sätt tack och lov. Katten är ett problem för mej när jag ska resa bort, men nu har det löst sig, den här gången. Tack! 

Bilden ovan är tagen i aug. -22 då vi besökte "Läjets Trä och Trädgård".

När jag är hos Arwid med familj ska vi åka till "Jul på Liseberg" en av dagarna och samtidigt träffa Adam där. Mysigt! Bilden har jag lånat från Liseberg

I morgon packar jag väskan och fixar med lite annat inför resan. Ska bli så härligt att sätta mig i bilen på fredag och köra till "Läjet", som jag har längtat efter att vara tillsammans med dem. Känns också väldigt, väldigt bra att komma hemifrån.

Ta hand om Er!

Inga kommentarer: