12 november 2022

Härliga höstdagar

Så skönt ute, + 15 grader idag och fortfarande blommar det i trädgården. Igår och idag har jag putsat fönster i kök - vardagsrum. Jag har snyggat till i trädgården, gjort müsli, lagat mat som även räcker till några matlådor, gått motionsrunda med stavar, tankat bilen och fyllt på spolarvätska. Känner att energin återvänder och jag börjar så smått känna igen mej själv.
Känner ett stort behov av att få in mer glädje och ny energi i mitt liv nu, vi får se hur det ska gå till, men det ska väl inte vara helt omöjligt ;)
I morgon kl. 10.00 kommer vännen Maria för en motionsrunda här. På måndag eftermiddag har jag ett arbetspass i Mantorp. På tisdag kväll ska jag träffa två jobbarkompisar, onsdag och torsdag jobbar jag i Boxholm, nästa lördag ska jag träffa ytterligare två gamla jobbarkompisar för en shopping-dag med fika och lunch i Linköping. Känns bra att ha så mycket roligt inplanerat =) Känner också att det snart är dags att ta bilen till Arwid, Lotta, Lo och Tuva =)

Hoppas verkligen att ni alla har en superfin helg och att ni tar hand om er själva och varandra på absolut bästa sätt!

Kram till Er alla från bloggerskan!

Dagens bilder är tagna i trädgården idag

Inga kommentarer: