14 december 2023

Bra onsdag och torsdag

Här är strand-promenaden idag den 14 december. Havet är lugnt och all snö är borta. 
 
Gick min vanliga motionsrunda idag, njuter av dessa vackra omgivningar. Ingen tydlig gräns mellan himmel och hav idag.

När jag är tillbaka vid Kusthotellet går jag omkring lite på den fina sandstranden, sitter en stund på en sten, blickar ut över havet och lyssnar på vågorna.
Även om havet är alldeles lugnt och stilla så är det alltid små vågor som rullar in mot stranden.
Igår satte jag upp två tavlor i vardagsrummet, det fanns redan två hål med plugg efter den förra ägaren. Drog i ett par skruv i hålen och hängde upp tavlorna. Tog även fram burken med färg som förra ägaren lämnade och målade över några fula märken i väggen i vardagsrummet. Så skönt när det blev gjort, undrar bara varför det inte blivit av tidigare. Nu är det gjort i alla fall! Ringde också vännen Ankan, så kul att prata en stund. Hon skulle luncha med vaccinations-gänget så jag bad henne hälsa så mycket till dem.
Gick min motionsrunda idag på förmiddagen, sedan hem och fixa lunch och sedan vecko-städade jag mitt lilla hem =) Nu lyssnar jag på julmusik och bloggar.
Ha det så bra allesammans! Kram till Er alla från bloggerskan

Inga kommentarer: