11 december 2023

En bra måndag

Började dagen med att gå ned till tvättstugan i källarplan vid 7-tiden. Så smidigt med två stora tvättmaskiner, en jättestor torktumlare och stort effektivt torkskåp. Var klar med tvätten vid 12-tiden, då jag satte mig på cykeln och trampade hem till Arwid och barnen. Arwid behövde jobba några timmar hemifrån och då hade jag hand om Lo och Tuva. Vi lekte i dockskåpet, byggde med Duplo, åt mellis, läste bok och bakade pepparkakor. Lotta kom hem framåt 17-tiden och då cyklade jag hemåt via COOP där jag handlade. I morgon dags för förskola igen för Lo och Tuva (hoppas nu bara att inga elaka virus hoppar på dem). 

I morgon jobbar jag sista vaccinations-passet på Vårdcentralen Läjeskliniken. Det har varit ett bra och kul jobb, hoppas på mer jobb framöver. Har dock tackat nej till telefonrådgivningsjobb där på Vårdcentralen, känner att jag är färdig med den biten, inget jag vill börja om med.

För övrigt inget särskilt planerat förutom det vanliga med promenader, yoga o.s.v.

Ta hand om Er och ha det så bra ni kan! 

Kram från bloggerskan

Inga kommentarer: