20 december 2023

Jule-mys

Igår jobbade jag sista arbetspasset för i år. Jag och min kollega Ann-Britt fick varsin jättefin blombukett och ett fint tack-tal. De verkade väldigt nöjda med vår arbets-insats och sa att det aldrig tidigare gått så smidigt som i år.
Det känns verkligen stort för mej att ha fixat jobb, att allt gått bra och att jag hamnade på en mysig och trevlig arbtesplats. Tacksam! Kul också att vi fick ett nytt arbetspass i januari =)

Efter jobbet igår var jag hos Lo och Tuva några timmar när Arwid var på jobb och Lotta hade sitt skol-arbete. I morse blev det en repris, var hos Lo och Tuva vid 9.30 - 12. Så mysigt att vara tillsammans, leka, läsa saga, dansa kring granen och mysa. Ja, det känns helt  fantastiskt att bara ta cykeln till dem nuförtiden. Tänk för ett år sedan... då satt jag fast i huset och visste inte ens om det skulle bli sålt, hu vad hemskt. Det känns också verkligen stort, att jag tog mig hit där jag är, att jag klarade det och att allt gått bra. Så tacksam över allt jag får uppleva här!

Nu har jag tänt alla ljus både inne och ute på balkongen, lyssnar på spellistan "Luciamorgon SVT", dricker te och ska börja fundera på min packning i jul.

Ha det bra alla ni fina som hälsar på i min blogg!

Kram till Er alla från Kerstin

Inga kommentarer: