21 december 2023

Stormigt, vackert och fascinerande

Gick motions-foto-runda på strandpromenaden i eftermiddag. Det blåste upp mer och mer samtidigt som solen gick ner. Magiskt vackert, tycker jag som älskar naturens skådespel.

Vågorna skvätte upp på strandpromenaden och jag fascineras av naturens krafter.
 
Solen går sin gång oavsett väder och allt som händer i världen.

Vilken vacker plats att vara på
Vacker himmel och vackert ljus över havet
Som vanligt går jag en stund på Kåsa-stranden innan jag går hemåt över berget
Men vad har hänt här? Vid det här bordet satt vi och fikade i somras och då stod bordet c:a 10 - 15 m högre upp på stranden. Nu ser det ut som bordet är på väg ut i havet.
Det var minst sagt kraftiga vindar idag. Skönt med både mössa och luva =) 
När jag kom hem lyste det så fint i väderkvarnen på gården och i alla husen.

Önskar er en fortsatt fin kväll! Kram till er alla från Kerstin

Inga kommentarer: