30 december 2023

Vilket vackert vinter-paradis!

Här kommer några fler bilder från Hovfjället. Vi kom dit dagen före julafton och åkte hem i torsdags.

Härligt och mysigt att fira jul i detta vackra vinter-landskap.

Vi bodde i stuga på Hovfjälls-toppen där det var en helt makalöst vacker utsikt, oavsett åt vilket håll man tittade.
Det var första gången vi reste bort och firade jul, men troligen inte den sista. Ett skönt och avslappnat julfirande vilket passar mej alldeles utomordentligt bra.
Ett paradis för vinter-fotografering och givetvis även för skidåkning.

Det fanns också fina backar där barnen kunde åka pulka eller snowracer.

Avslutar dagens blogg-inlägg med att önska Er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Jag känner mig obeskrivligt tacksam över 2023, året då allt ordnade sig i mitt liv. Inför 2024 har jag inga önskningar för egen del, jag är frisk och har allt man kan önska sig.

Ha ett fint nyårs-firande allesammans! 

Inga kommentarer: