14 februari 2024

Alla Hjärtans Dag

Önskar alla en fin Alla-Hjärtans-Dag! 
Denna bild från 2016 med ett svävande blått hjärta över Vättern passar bra idag 💙

Igår blev jag klar med omorganisationen i mina förråds-utrymmen. Det blev lite mer ordning, plats och space.
 
Var hos barnbarnen (som var hemma från förskolan pga lite feber, hosta och snuva) en stund igår på förmiddagen då Arwid hade ett jobb-möte. Ska dit även i eftermiddag då Lotta och Lo ska till BVC och då tar jag hand om Tuva.

Nu väntar en liten strykhög på att tas om hand. Sedan fixa lunch, ska prova en ny maträtt idag, sesambakad tofu med bulgur och lite grönsaker, har aldrig tillagat tofu förut men har fått lite tips och råd av Arwid.

Det blir ingen promenad idag men däremot en cykeltur till "Läjet". Så skönt att det går att cykla igen. Men... kanske tar jag bussen ändå, ser att det ösregnar... 

Precis nu kom sms från chefen på Läjeskliniken med inbjudan till AW med trevligt innehåll i början av mars =)

Tacksam över att jag har det så bra här och tacksam över allt roligt jag får vara med om.

Hoppas att alla ni därute mår bra och har det bra! Glöm inte att ta hand om Er själva och varandra!

Hjärtliga hälsningar och kram till Er alla från Kerstin 💗  

Inga kommentarer: