16 februari 2024

Fina minnen

Redan fredag och helg igen! Idag innedag, regn och rusk ute, har städat, fixat lunch, läst, m.m., m.m. Ja, dagarna går och tiden går fort, väldigt fort. Trivs med min mix av olika aktiviteter blandat med hemma-dagar. 

Nu ikväll började jag beställa bilder på mor Vera som ska framkallas eftersom jag kom på att jag ska göra en minnesbok att ha med till minnesstunden. Tänkte klistra in bilderna i ett album och skriva lite om Vera, tror det kan vara trevligt att bläddra i på minnesstunden. Mina syrror har gjort bildspel som ska visas och jag känner att jag också vill bidra med något. 

Bilden ovan är Vera i Viby handelsträdgård, bilden nedan är Jens (spanar ut över vattnet) och Vera när vi var vid Tåkern en fin sommardag. Dessa två bilder plus ytterligare 58 bilder ska få plats i minnesboken hoppas jag.

Önskar Er alla en superfin helg! Ta hand om Er och gör det där ni drömmer om, gör det bara och gör det nu!

Kramkram til Er alla!

Inga kommentarer: