04 februari 2024

Mera mys

Arwid ringde och sa att nu är barnen friska igen så hela familjen kom hem till mej på lite fika-mellis i eftermiddag. 
 
Jag läser "Lisen kan inte sova" för Lo och Tuva i min säng. Läste också "Majas lilla gröna" tre gånger =) Vilken underbart mysig eftermiddag tillsammans!

Bilden ovan är tagen av Lotta

Arwid borrade i stenväggen och kunde sedan sätta upp min hylla över den ena soffan. Han försökte också borra hål i nymålade väggen i hallen för att hänga upp en tavla men... det var helt omöjligt. Han ska ta med sin slagborr nästa gång han kommer hit. 

Så bra det blev när hyllan kom på plats med några tavlor och ljuslyktorna från Skrufs glasbruk. Bonaden på väggen till höger har pappa Gösta sytt.

Framåt tidig kväll var det dags för Arwid, Lotta och barnen att åka hem till sig.

Nästa helg fyller Lo 5 år, kanske kommer Adam hit då, hoppas. Att flytta hit och bo nära de som betyder allra mest är det absolut bästa jag gjort. Jag älskar att bo här, trivs i min lägenhet och trivs i staden med alla fina omgivningar. Här har jag allt!

Inga kommentarer: