01 februari 2009

Barn, bio, motion och mat


Har haft en lugn och bra helg med bl.a. biobesök, motion, god mat och har träffat Adam fredag, lördag och söndag :)

Fredag kväll var Adam här på hemlagad pizza och även lite te i soffan.

Lördag var jag på sta'n i M-by och "sprang på" min gamla kompis L som numera bor i V-stena. Var ute på en motionsrunda och hämtade sedan Adam på hans jobb. J och jag var på bio på kvällen.

Idag har jag tvättat. Varit ute på en motionsrunda. Pratat med syster B i telefonen. Ikväll var Adam här och åt goda biffar med sås och rosmarinkryddade potatishalvor.

Veckan som kommer verkar kunna bli ganska OK. Jag åker till Söderköping på ledarutbildning onsdag - torsdag med tema retorik. Spännande!

Nästa helg kommer Arwid till M-by. Han bor väl troligen på Ärtgränd men hoppas att vi kan ses på lite mat.

Dagens bild är från El Medano på Tenerife

Inga kommentarer: