17 februari 2009

Kivik i maj



I maj ska jag till Kivik med ledarutvecklingsprogrammet och bo på Kiviks hotell Vi ska vara där måndag - fredag i vecka 20. Vilken lyx! Vi får hoppas på fint väder hela veckan. Dagens bilder kommer från hotellets hemsida.
Igår var jag hemma hos Ad en stund efter jobbet. Som jag skrivit tidigare älskar jag att pyssla om mina barn (som numera är 24 och 21). Jag hade köpt lite frukt, halstabletter och sånt som kan va bra att ha när man är sjuk. Sjuklingen följde sedan med hem till mej och J på mat och te. Ar kan jag inte pyssla om så mycket nu. Men vi pratade lite i tfn. Jag tycker att det är fantastiskt att jag får vara mamma till så supertrevliga, omtänksamma, kloka och fina människor.
I morse var jag hos sjukgymnasten igen. Det har kanske blivit lite bättre. Jag fick ställa mig framför en spegel och i profil se min hållning. Herregud vad hemskt! Nu måste jag räta upp mej och dra in magen. Jag är irriterad på mitt besvärliga ben men är samtidigt tacksam över att jag inte har värre problem med hälsan. Troligen kommer det att läka av sig självt någon gång i framtiden. Men, nu ska jag träla på med lite träning varje dag.
Ha det så bra alla bloggläsare!

Inga kommentarer: