06 februari 2009

Mina fredagstankar

Idag kunde jag åka hem lite tidigare från jobbet, vilket var jätteskönt. Har hunnit med mycket på jobbet. Det känns bra!
Är lite orolig för Arwid som åker bil från Oslo idag. Hoppas att det inte är halt på vägarna.
Adam ringde och ville bli hämtad på jobbet ikväll.
I morgon kväll kommer både A och A hit på mat. Det ska bli underbart att träffa dem samtidigt.
J och jag pratar mycket hus nu. Vi har en mysig lägenhet men vi känner båda att det här är ett tillfälligt boende. När vi i framtiden kommer att tänka tillbaka på tiden här kommer vi nog att minnas den här tiden som mycket speciell i en gammal mysig lägenhet med själ och charm. Ibland har det varit mycket turbulens utanför oss men här på Bondegatan 7 har det varit ett slags lugn i kaos. Det känns mycket speciellt. På söndag ska vi titta på hus. Därefter får vi se om vi fortfarande är intresserade av att ge ett bud. Jag får inte låta min enorma längtan efter trädgård ta över utan försöka tänka klart.
J jobbar till 17 idag så, nu ska jag längta, diska, städa och dricka te.
Jag önskar er som läser min blogg en trevlig helg!

Inga kommentarer: