26 februari 2009

Jobbet m.m.

Ikväll har vi varit ute och ätit och haft trevligt med jobbet. Vi har önskat en tidigare jobbarkompis lycka till med sitt nya jobb. Vi bjöd henne på mat och hon fick paket och blomma. Vi har haft en trevlig kväll. Skönt att det går snabbt att ta sig hem igen.

Igår var min chef på jobbet och förhandlade mitt fortsatta förordnande med repr. från mitt jobb. Det var ju trevligt att få höra att de vill ha mej kvar.

Igår kväll var jag i Lundbybadet och motionssimmade.

Vill skicka en GRATTIS-hälsning till M som fyller år idag.

I morgon kl. 08.00 har jag tid för återbesök till sjukgymnasten. Jag har försökt att träla på med träningen nästan varje dag. Det har kanske blivit lite bättre.

Vad skönt att det är fredag i morgon!

TACK Carin för hälsningen i gästboken! Det är alltid lika roligt att få en hälsning från er bloggläsare.

Ha det så bra!

Inga kommentarer: