08 februari 2009

Vintermorgon


Igår kväll var både A och A här på mat och prat och det var naturligtvis jättemysigt, trevligt och alldeles underbart att få träffa dem igen. J hade fixat maten (förstås) och lagat en underbart god vegetarisk måltid. Vilken trevlig kväll!
Vi var på A6 igår där J gjorde fynd. Vilken stilig karl det blev! Jag köpte duschkräm på Åhléns.
Gick upp ganska tidigt i morse eftersom mitt ben är ganska besvärligt igen... Men, det som är bra är att det i alla fall blir mycket bättre av att gå upp.
Tack vare Facebook har jag fått kontakt med en kompis. Det är kompisen IW (numera IP) från Örebro som hade hittat mej där. Jag har letat efter henne men inte lyckats hitta henne. Nu har vi skickat lite mail till varann och fått kontakt igen.
Om några timmar ska vi titta på HUSET. När J och jag tänkt hus har vi tänkt att ett gammalt renoverat lagom stort hus på rätt sida Svartån skulle passa oss bra. Nu har vi hittat ett gammalt, helrenoverat men lite för stort hus på rätt sida av Svartån. Återkommer och berättar hur det gick.

Inga kommentarer: