20 februari 2009

Stanna upp

Även idag blir det en bild från Oslo då Ad och jag hälsade på Ar i juni 2008. Det var underbart fina dagar. Dessutom var det 30 - 32 grader varmt. Jag åker gärna tillbaka till Oslo igen.
På fredagar kan det vara bra att reflektera över veckan som varit - vad som har varit bra och vad som inte har varit bra. Den här veckan har varit bra på många sätt. Jag har träffat/varit i kontakt med mina barn. På jobbet har det fungerat bra. Jag har tänkt mycket på vad som egentligen är viktigt.
Nu börjar det bli fredagkväll och det känns bra att ha hela helgen framför sig.
Jag hoppas att ni som läser får en riktigt lugn och skön helg!

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Sitter här mitt i natten och läser några inlägg..var längesedan jag hälsade på. På söndag ska jag träffa Ia och fira ida..det ska bli skoj.
Ha det bra
Kram Lotta