26 mars 2009

Träffa barnen

Hej alla bloggläsare! Hoppas att ni har det bra.
Ikväll är Ar på väg från Oslo till M-by i en bil där man inte kan använda 1:an eller 2:an. Det verkar lite riskabelt, tycker jag. Jag hoppas att resan går bra. I morgon kväll kommer både A och A hit på mat. Underbart!
På lördag ska jag få träffa min gamla fina kompis M. Vi ska ses på Amalias Hus i Gränna. Det ska bli så roligt att träffas och prata. Kompisen M bor i Mölndal och åker buss till Gränna. Själv tar jag bilen.
Min J ska träffa sina barn i Stockholm i helgen. Vad trevligt för dem att få träffa sin pappa och vad trevligt för J att få träffa sina barn.
Igår hade vi våffeldag på jobbet. De doftade våfflor i huset och om oss. Det är verkligen jättegott med våfflor, tycker jag.
Nu ser jag fram emot en lugn och skön torsdagkväll.
Dagens bild kommer från www.kivikshotell.se

Inga kommentarer: