22 juli 2019

Glad och mjukstart

 
Jag kan helt enkelt inte låta bli att visa denna helt underbara bild på lilla Lo och hennes pappa Arwid. Lo verkar överlycklig av att komma upp på benen och dessutom jätteglad av att se sin mamma Lotta som jag tror har tagit bilden, i Varberg. Kan man bli annat än glad av att se den här bilden! Tror att Lo börjar växa ur sin fars och farbrors gamla keps nu ;)
Ser fram mot att hela familjen snart kommer hit hem till oss, jag längtar...
Jag är nu inne på min andra jobbvecka efter semestern. Har efter inspiration av en jobbarkompis börjat med en helt ny vana, jag går upp lite tidigare på morgonen och börjar arbets-dagen med en promenad på 20 min. Det är väl investerad tid och ett bra sätt att mjukstarta dagen på. När jag kommer hem igen efter morgon-promenaden väntar nybryggt kaffe och frukost. Därefter dusch och sedan är jag redo för att åka till jobbet.
Ikväll har jag fortsatt att kämpa på med gräsmattan. Jag har lagt ut planteringsjord, sått gräsfrö och vattnat på de kala fläckarna. Nu har jag gjort allt jag kan för vår gräsmatta =) 

Inga kommentarer: