27 juli 2019

Hänt i veckan

I veckan tog jag några bilder med mobilen under min morgonpromenad vid 05.45-tiden. Morgonsol och lite dimma, ingen trafik på vägen, inga människor, ser en hare, ett rådjur och några rovfåglar som svävar. Fridfullt och vackert! 
Visst är det ganska motigt att behöva gå upp tidigt för att jobba när det är fina sommardagar. Men... känner mej samtidigt tacksam över att ha en kropp som oftast fungerar som den ska, att jag är frisk och kan jobba. Min och alla andras arbetsinsats behövs verkligen i sjukvården, speciellt på sommaren med halverad bemanning, hög belastning och alltid lika höga krav på en god och säker vård... Tur att vi blivit experter på att lösa alla olika "problem" som kan uppstå...  
Det piggar verkligen upp att få en sådan här underbar bild skickad från Lotta. Lilla Lo som bärs av farbror Adam 💛 TACK finaste Lotta!
Sambo Jens och jag har också fått ett fint kort med posten från Lo med inbjudan till hennes dop i september. Vad trevligt det ska bli! Det ser vi fram emot!
Nu har sambo hämtat paket på ICA, robotgräsklipparen har kommit hem till oss =)

Inga kommentarer: