21 januari 2020

Jobbar tre, ledig fyra

Idag visar jag bilder från Göteborg som Arwid skickade häromdagen. Härlig kvällsutsikt över fina Göteborg. Det ska bli superkul och mysigt att snart vara där. Nästa fredag är det dags att packa resväskan och kliva på Göteborgsbussen, åker tillbaka sedan på måndagseftermiddagen den 3/2 så det blir en härlig långhelg. Då ska vi bl.a. fira Arwid och Adam som båda har fyllt år i januari. Tyvärr får jag inte träffa Lotta då eftersom hon ska fira sin pappas födelsedag tillsammans med sin mamma och sina syskon. Jag ska njuta av att vara tillsammans med Adam, Arwid och Lo och att uppleva storstadens möjligheter =)
Trivs väldigt bra med mitt nya 60%-iga liv, verkar som det passar mej perfekt nu att jobba tre dagar och vara ledig fyra. Jag mår bättre, inga svåra stress-återfall, ej heller några hemska migränanfall, njuter av mitt liv och har det väldigt bra men är fortfarande väldigt överkänslig för minsta stress...
Önskar Er alla en fortsatt fin vecka! 

Inga kommentarer: