26 augusti 2020

Nu tar jag helg =)

Plötsligt försvann sommaren och det blev kyligt ute med mörka kvällar. Jag vill ha mer sommar, sol och värme innan det blir höst!
Nu är det färdigjobbat för den här veckan. Känns härligt att "ta helg" redan onsdag eftermiddag =)
Ska gå motionspromenad med vännen Maria i morgon kväll men annars inget särskilt planerat. Eftersom jobbdagarna känns ganska tunga och allvarliga känns det superviktigt att fylla mina lediga dagar med glädje, spontanitet och frihet. Får se hur det går och vad jag/vi hittar på!
Ska bädda sängarna med nya linnelakan från Kosta Linnewäfveri  som vi köpte på rea. Har aldrig sovit i linnelakan så det ska bli kul att prova.
I morgon är det bara en vecka kvar till min Göteborgsresa. Har bokat enkelsäte i tvåvåningsbuss, sitter längst fram, högst upp =) Ska bli så underbart härligt att träffas igen, längtar efter dem alla. Hoppas att vi alla håller oss friska!
Ha en fortsatt fin vecka!  

Inga kommentarer: