07 december 2021

Glad =)

Vad glad jag blev idag när den här fina bilden landade i min mobiltelefon =) Andra saffransbaket i år för Lo, pappa Arwid hjälper till lite. Receptet kommer härifrån oss =)

Jag fick också ett så helt underbart fint meddelande från Lotta som skrev så här "Är så imponerad av paketen till kalendern som du gjort, så fina och genomtänkta paket". 

Så roligt att paketen blev bra och så roligt att få veta det. Tack, finaste Lotta!

Trots att vi bor ganska långt ifrån varandra är det så roligt att ändå få vara med i deras vardag med hjälp av bilder, meddelanden och telefon-/video-samtal. Jag är superglad och tacksam över det! Tacksam över goda relationer!

Efter två arbetsdagar känner jag mig som ett "vrak". Sambo Jens trodde att jag var sjuk när jag kom hem, såg blek och eländig ut, som en levande vålnad/spöke. Men... jag är inte sjuk bara trött och urlakad efter intensiva jobb-dagar med hemskt mycket prat. En dag kvar... sedan blir jag mig själv igen =) Återhämtar mig snabbt och mår bra när jag är hemma, jag är glad över det =)

Önskar er alla en fortsatt fin vecka! Önskar också att ni tar hand om er själva och varandra, som jag brukar skriva här därför att jag tycker att det är så viktigt. Trygga, kärleksfulla relationer och gemenskap får oss att må bra och vara lyckliga. Just nu när jag skriver det här plingar det till i telefonen. Lotta har skickat Godnatt-film från Lo 💛  

Inga kommentarer: