30 december 2021

Mysiga dagar

I måndags åkte Adam och jag till Arwid, Lotta och Lo. Resan gick bra, Adam körde hela vägen. Det var då en vecka sedan lilla familjen hade tillfrisknat efter vinterkräksjukan. Lottas föräldrar hade varit där i julhelgen och inte blivit sjuka.

När vi kom fram gick vi en promenad till havet (Lotta jobbade). Så vackert det var på stranden, is och snö på sandstranden med solnedgång i vackra färger. 
Bedårande vackert med de mjuka färgerna i skymningen. Havet ser iskallt ut!
Stranden var täckt av en is-skorpa. Så härligt att få uppleva strand och hav på vintern.
mysigt att vara tillsammans igen =) Kommer ihåg att jag tänkte "Är det här verkligen sant?"
Vissa delar av stranden bestod av blank-is, det var superhalt och alldeles underbart vackert.

Arwid håller i Lo på isen.
Här står jag vid strandkanten innan jag beger mig ut på den hala isen. Det gick bra, föll inte omkull en enda gång ;) Bilden tagen av Adam
Adam kastar upp ett isflak och Lo är imponerad, tycker det är kul och spännande. Bilden tagen av Arwid.
Här halkade vi omkring på stranden i Träslövsläge. Bilden tagen av Adam
Världens finaste Lo i vacker solnedgång 27 december 2021. När vi kom tillbaka hade Lotta kommit hem. Adam och jag lekte med Lo, vi åt middag och sedan julklappsutdelning.
Bilden ovan är tagen av Arwid

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: