06 april 2022

Nyanser av brunt

Idag har jag jobbat =) Tänk att det är så kul att jobba nuförtiden! Det är "fullt ös" igen med vaccinerandet eftersom alla 65+ får ta dos 4.  Jobbar bara en dag i veckan i april, sista aprilveckan är jag ledig eftersom jag åker och hälsar på Arwid, Lotta och Lo då.

Har arrangerat om lite på vår TV-bänk. Ser ut som jag gillar brunt nu! Det är Adam som inspirerat mej till att köpa ljuslyktan. Han köpte en sådan, fast ljusare brun, då jag var i Göteborg och hälsade på. Snyggt med den frostiga ytan!

Efter veckans enda jobbdag är jag ledig igen =) Det är verkligen jätteskönt med all tid som jag gör vad jag vill med. Ledigheten påverkar mej och gör mej gott, jag får perspektiv till olika livshändelser, hittar tillbaka till mej själv, blir den jag vill vara och "står upp" för mej själv. Jag kanske kan utveckla detta lite mer i ett annat blogginlägg. 

Hoppas att ni mår bra, alla ni där ute!      

Inga kommentarer: