05 april 2022

Busk-klipp och blogg-statistik

Var i trädgården hela eftermiddagen  idag. Det var var kallt med isande vindar, snön låg kvar på norrsidan men där jag var sken solen och det var lä =) Jag klippte ur vinbärsbuskarna som växer mellan hus och garage, en behaglig plats att vara på idag. Det blev en hel del klipp att ta hand om. Alla grenar som jag klippte bort klippte jag ner sedan i mindre bitar för att allt ska få plats i komposten. Skönt att vara utomhus, skönt att jobba med kroppen och vara i rörelse. Bilden ovan är från juni 2021. 

Här kommer lite blogg-statistik för årets tre första månader:

  • Det inlägg som ni gillat mest är från 13 mars där jag visar bilder och berättar om sista dagarna på resan Göteborg - Träslövsläge. Inlägget hittar du HÄR
  • På andra plats kommer inlägget "Vårsol" som du hittar HÄR
  • Ytterligare ett inlägg som ni gillat är "Arwids födelsedag" som tar tredje platsen, inlägget finns HÄR.

Inga kommentarer: