02 januari 2024

Nytt år med lugn och ro

Har haft en fin och rolig nyårshelg med mycket innehåll. Nyårsafton bestod av lite god mat och dryck, därefter såg vi en gammal Star-Wars-film och sedan var det dags att ta cyklarna till Varbergs Torg. Vi lyssnade på nyårstal och sång från Stadshotellets balkong, klockringning från Varbergs kyrka och sedan fyrverkeri som var synkat till musik. Massor av folk på torget och en härlig stämning.  

På nyårsdagen var alla (Adam, Arwid, Lotta, Lo och Tuva) här på lunch. Före lunchen var vi en stund på lekplatsen på min gård. Framåt sen eftermiddag tog Adam tåget från Varberg och hem till sig i Göteborg.

Jag känner ett mycket behagligt lugn inför 2024, jag är på plats där jag ska vara och lever mitt liv precis så som jag vill. Början av förra året och även året innan var präglat av ovisshet, en massa jobb med husförsäljning, flytt och annat. Tacksam över att den tiden är förbi. Skönt nu att känna lugn och ro och bara njuta av min tillvaro. Ja det är verkligen en helt underbart skön känsla.

Hoppas att alla ni därute också har det bra!

Inga kommentarer: