14 mars 2024

Idag och i morgon

På förmiddagen gick jag en promenad in till Varberg centrum. Återlämnade två böcker på bibblan, därefter till "La Fleur" för att köpa handblommor till morgondagen. Sedan vidare till COOP på Västra vallgatan där jag köpte frukt och lite annat resgodis. När jag är inne på COOP kommer Arwid som också är i staden. Det är så helt fantastiskt att vi numera springer på varandra när vi ute och handlar. Ja, livet är fantastiskt!

Som handblomma till i morgon hade jag tänkt en liten rosa ros med en kvist brudslöja. Men det fanns ingen rosa ros så det fick bli en rosa ranunkel i stället, det blev jättefint. 
I morgon kommer Arwid och hämtar mig 06.45, vi hämtar upp Adam i Borås vid 8-tiden och hoppas sedan vara på plats kl. 10.30 i Mjölby. I morgon tar vi alltså avsked av mor Vera. 

Inga kommentarer: