12 mars 2024

Lugn promenad till strand och hav

Idag kom jag äntligen ut på en promenad, gick inte så långt men skönt att andas frisk luft och höra vågorna i havet. Det var ganska grått men lugnt och stilla, ingen blåst. Här ser man ingen tydlig gräns mellan himmel och hav.

Har varit förkyld i några dagar och därför tagit det lugnt. Kändes bra att komma ut en stund idag och gå en lugn promenad till havet. Är nog lite piggare idag.

Det börjar bli mysigt på min balkong nu. Har fått hem dynorna till soffan och har även lyckats skruva ihop två små hyllor där jag kan ha krukor m.m. Var nere i mitt källar-förråd efter promenaden och hämtade upp krukor och korgar till växter. Känner att jag är redo för balkong-säsongen =)

Dagens bilder är tagna på Kåsa-stranden/lilla Apelviken, husen i bakgrunden är Kusthotellet.

Inga kommentarer: