23 mars 2024

Mars-lördag

O Gud så bra, nu kan jag blogga från min dator igen! Det var inte datorn eller batteriet det var fel på, det var laddaren. Det var Arwid som kom på det och dessutom hade han en frisk laddare som jag fick. 

Arwid och Lo var här på lunch igår, då fixade han min dator och hjälpte mej även med ett administrativt ärende. Arwid hann även jobba lite härifrån, då var Lo med mej i köket och vi lekte med Barbie och ritade. Kul och mysigt att ha dem här!

Idag har jag gått min vanliga motions-runda på Strandpromenaden, tog dessa bilder från stranden. 
När jag går hemifrån mig tar det 5 minuter innan jag ser havet, sedan tar det ytterligare 7 minuter innan jag är framme vid havet, på stranden. Trivs verkligen med närheten till havet, helt underbart. 
Nu skiner solen på min balkong, tar med mej en bok och sätter mej i balkong-soffan en stund =)

Ha en fin helg allesammans! 

Kram från Kerstin

Inga kommentarer: