26 mars 2024

Snart påsk

Tänk att det redan är påsk och att jag får fira påsken i Varberg nuförtiden. Det känns härligt och bra på alla sätt. Tänker ofta på hur glad jag är över att bo här, att jag tog mig hit. Känner mig glad och tacksam över allt detta! 

Har påskhandlat på stora Coop både igår och idag. Ja, det blir så när man är cykelburen, då får man dela upp det och det går bra.

Dagens bilder är tagna på balkongen
 

I morgon och på torsdag ska jag återvända till jobbet igen. Dags för vaccinationer mot Covid på den privata Vårdcentralen "Läjeskliniken". Har även några arbets-pass efter påsk att se fram emot. Gillar mitt pensionärs-jobb!
På långfredagen kommer Adam, han bor hos mej den här gången. Vi har inget särskilt planerat, det beror ju mycket på vädret. På påskafton ska vi i alla fall till stranden där det utlovas en påsk-eld framåt kvällen. Jag har laddat upp i kyl och frys så en hel del god påsk-mat kommer det bli =)

Hoppas att alla ni fina blogg-besökare mår bra och har det bra på alla sätt! Kom ihåg att ta hand om Er själva och varandra!

Kram till Er alla från Kerstin 💛 

Inga kommentarer: