14 maj 2024

Sovrum, vår-rus och strand

Tog några bilder i mitt sovrum för att föreviga väggen med alla fina teckningar från Lo och Tuva. Från början satte jag upp en teckning för att dölja några fula hål i väggen men sedan har jag fyllt på. Av dessa konstverk blir man glad =)
 
Här sovrummet åt andra hållet med mina egna foto samt tavlan "Trädgårdsmästaren" som Jens har målat.
Igår blev jag hämtad vid 16-tiden, vi åkte vidare till "Läjeskliniken" där vi hämtade upp några fler passagerare till bilen. Sedan åkte vi till Halmstad där det var "Vår-ruset". Vi var nio personer från "Läjeskliniken" varav vi var tre timanställda pensionärer. De ordinarie sprang och vi pensionärer gick i rask takt promenad på fem km. Det var en fantastiskt fin motionsrunda genom lövskog, villakvarter och utmed havet. När vi kom fram var det picknick på filt i gräset. En fin kväll och vi hade verkligen tur med vädret!
 I eftermiddag tar jag cykeln till stranden, åker till "Ankaret" den här gången där det finns gräs eller klippor att lägga sig på. Sandstrand är härligt men... man får med sig en massa sand hem, nu testar jag ett annat alternativ.

Ha en fortsatt fin vecka!

Kram från Kerstin 💛

Inga kommentarer: