06 maj 2024

Varbergare ett år samt ett brev med posten

Nu kan jag fira ett år som "Varbergare" och det känns alldeles helt fantastiskt bra! Det var den 4 maj 2023 som jag lämnade Mjölby, där jag bott i hela mitt liv. Det kändes bra att lämna Mjölby, jag ville bo nära Arwid med familj och Adam. Kände också ett stort behov av förändring, att lämna Mjölby och få nya upplevelser i livet. Älskar min lägenhet och området där jag bor, nära strand och hav och nära in till centrum. Ja, jag gillar verkligen Varberg, det är inte det minsta svårt att trivas här.
Länkar till sista inlägget från Mjölby HÄR.

Idag fick jag ett stort brev med posten som innehöll denna avhandling samt ett fint kort med en hälsning från min tidigare arbetsplats i Mantorp.

Så fint med en hälsning till mej från författaren

och ett omnämnande under rubriken "Acknowledgements". 

Avslutar dagens inlägg med en bild jag tog vid eftermiddagens promenad, högst upp på Hästhagaberget.

Ha nu en fin vecka allesammans!

Kram till er alla från Kerstin 💚

Inga kommentarer: