28 februari 2009

Lördag 28/2

Har haft en heldag i Lkpg med mina gamla jobbarkompisar An och Ma. Vi har fikat, shoppat och ätit lunch ihop. Jag köpte tre par strumpor för 100 kr. An och Ma bjöd mej på lunchen eftersom jag fyllt år. Vi hade en trevlig dag tillsammans. Lite skvaller/frågor blev det förstås men det gick ganska bra ändå... Jag tror att de har accepterat "mitt nya liv" och gläds med mej och J.
Som vanligt var det underbart skönt att komma igen. Här doftade det nybakat bröd. Så, jag drack te och åt nybakat bröd med god ost då jag kom hem.
Ikväll kommer Ad hit på mat - det blir det bakad potatis. Det ska bli härligt att träffa honom. Ar har flugit till Sthlm i helgen med en kompis.
Nu börjar det bli lördagkväll. Ha det så bra allihop och VÄLKOMNA tillbaka!
Bild från Slottsträdgården Ulriksdal

Inga kommentarer: