07 juli 2009

Batteriladdning

Färgtonen behövde dämpas ned lite här. Dagens bild är från Skagen förra sommaren. Havet ser ut att vara skimrande grått.
Mäklaren har inte hört av sig. Vi avvaktar.
Jag fortsätter njuta av min långa ledighet. Nu har vi tid att ta hand om varandra, vila, motionera, läsa, fundera och göra det vi känner för. Det är väl det som kallas för att "ladda batterierna".
Nu kommer en glädjelista. Jag är glad för:
  • mitt liv
  • att jag får träffa mina barn i helgen
  • min långa semester
  • att jag trivs med mitt eget sällskap
  • att det dyker upp "nya" besökare i vårt hem nuförtiden
  • att den här listan kan göras hur lång som helst

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej! Vad skönt att ladda batterierna! Det gör vi också barnen och jag har varit i skogen och plockat smultron i eftermiddag, mysigt! Ska vi gå onsdag kväll? Kram Ia

Anonym sa...

Underbart bild....
Skagen dit måste jag åka.
Kram kram