26 juli 2009

Mot västkusten

Nästa vecka är det dags för en resa mot Varberg och Göteborg. Vi tar med mina föräldrar på resan. Det skulle inte kännas bra att mina föräldrar ger sig ut själva i trafiken i sommar (de är ju 83 och 86). Vi ska ta med dem på torghandel i Varberg, göra lite små utflykter och på hemvägen ska vi besöka min barndomsvän M med fam. i Mölndal. Vi hoppas förstås att det blir en bra resa.
Idag får jag äntligen träffa Ad. Han kommer hit på mat idag. Vi hoppas på grillväder.
Kul att det händer lite igen. Igår hade vi ju en dag då vi gjorde ingenting. Visserligen lugnt och skönt men en dag med ingenting räcker.
Snart har det varit 3000 besök här :) Jätteroligt att just du vill besöka min blogg.

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Vad kul det måste vara för dina föräldrar att komma ut på detta sätt! Varbergs torghandel är charmig - hoppas verkligen att ni får fint väder ivf uppehåll!

promenader på landet sa...

Ha en jättebra resa!! Hälsa V o G!
Kram från Ia