10 juli 2009

Innemys

Här kommer några bilder från frukostmys i vårt lilla kök. Ljuslyktan i fönstret fick min sambo som lite försenad födelsedagspresent i helgen då vi hade besök.
Tack så mycket för era kommentarer. TACK Emma för tipset om vädersidorna! Vi hoppas på bättre väder nästa vecka då vi far söderut till Malmö.
Idag ska min sambo baka bröd. Surdegen har jäst hela natten! Snart kommer det att dofta nybakat bröd här.
Idag är vi + Adam bjudna till mina föräldrar på mat. Idag åker Arwid från Oslo mot M-by. I morgon får jag träffa både A och A samtidigt. Underbart!
Nu ska jag städa, tvätta och rensa kantareller :)

1 kommentar:

Berith sa...

VAAAAAA´ kantareller???
har du redan hittat. är nyligen hemkommen från kurs och utskickad i världen igen, det känns så efter tre dagar med intensivt kurs- arbete kring Liv, Lust och balans
när ska vi åka och plocka kantareller?
kram