08 augusti 2009

Äntligen ett bad

Jag kunde sluta lite tidigare igår och åkte därför nästan direkt till badplatsen. Sol, 30 grader varmt och äntligen gick det att bada i Vättern. Det blev två ganska långa bad med härlig simtur.
Jag har ett omväxlande jobb med lagom mycket ansvar som oftast är roligt men... det är jätteskönt när det är fredag och jag vet att nu har jag två lediga dagar framför mej.
TACK för alla era kommentarer! Som bloggare är det nog kommentarer jag uppskattar allra mest mest med bloggandet. Jag har läst någonstans att man kan förvänta sig att c:a 10% av besökarna skriver en kommentar. En ny bloggläsare hade också hittat hit - VÄLKOMMEN!
Idag hoppas jag att det går bra för min äldste som tillsammans med kompis arrangerar musikfestivalen "Vi möts i skogen" utanför M-by. Det står t.om. en artikel i Corren om det idag, en intervju med Ar. (Stolt mor!)

Idag är det 1 år sedan jag började blogga. Här är första inlägget

3 kommentarer:

S o F sa...

Vilken bra bild du fick till där. Motljus är ju alltid så svårt att lyckas med, tycker jag.
Men din blev riktigt bra o har en fin känsla i sig.

Tack och ha det gott!

Razzy sa...

härligt det ser ut :) måste erkänna att jag inte har doppat mig varken i sjön eller havet denna sommar, men vi har pool i området så den är flitigt använd

Kärrans blogg sa...

Hej!
Bilder i motljus är mitt favoritmotiv för tillfället. Det blir en speciell stämning.
Jag tycker att det är helt OK att bada i pool också. Det viktiga är att få bada på sommaren.
TACK för era kommentarer!
/Kerstin