31 augusti 2009

Mitt jobb

Jag råkade få med mej kameran till jobbet idag. Lika bra att ta lite bilder och visa på bloggen, tänkte jag. Det kanske finns några i bloggvärlden som skulle tycka att det är roligt att jag visar lite bilder från min arbetsplats. Här kommer först en bild på mitt skrivbord. Ganska välstädat idag!
Bokhyllan med alla pärmar. Jag rensade pärmar för ett tag sedan och kastade massor. Jag gillar inte att spara på en massa gammalt som ingen bryr sig om längre.

Utanför mitt rum har vi ett av väntrummen, där har vi ett ganska nyinköpt skåp. Där har vi olika tema om livsstil. Vi tyckte att det passade bra med tema Alkohol inför sommaren. Nu är det snart dags att byta tema.
På mitt jobb har jag lite olika roller och arbetsuppgifter, oftast roligt och omväxlande.
Det var lite i ord och bild från mitt jobb.
Hoppas att ni alla har det bra och inte stressar.

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Bra sätt att sprida hälsobudskap tycker jag! Vi behöver vara många som hjälps åt i detta ämne!

♥ Fyra årstider sa...

jag brukar komma till ditt jobb ibland, men nu var det ett tag sedan..Kul att ses i rulltrappan. Imorgon ska vi till Ia..sonen fyller.
Kram Lotta

promenader på landet sa...

Hej! Kul att få se bilder från ditt jobb, där är ju aldrig jag! Isak fick feber på sin födelsedag så nu fick vi ett andrum både han och jag! Kram Ia