06 augusti 2009

Badsugen

Nu längtar jag till stranden och hoppas att det fortsätter med sol och värme i helgen. Jag tänker speciellt på Ar och hans kompis som arrangerar festivalen "Vi möts i skogen" på lördag kväll i skogen utanför M-by. Inte i urskogen precis, utan en festplats ute på landet. Hoppas att allt går bra!
Snart har vi tagit oss igenom första jobbarveckan efter semestern och det har faktiskt gått jättebra. På jobbet idag pratade vi om att vi är tacksamma över att vi har ett jobb. Vi är också tacksamma över att det är vi som vårdar och att vi själva slipper att bli vårdade.
Det var lite tankar från mej en helt vanlig torsdagkväll. Jag hoppas att ni har det bra!

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Nog är jag badsugen alltid - har ju inte ens doppat tårna i vattnet i sommar;-))
Vi pratade oxå om lyckan att faktiskt ha ett jobb att gå till idag på fikarasten. Å att man sen har ett roligt jobb är ju en extra bonus eller hur?

promenader på landet sa...

Visst är det bra att sätta värde på det man har och att man är frisk! Kram Ia

Babsan sa...

Nu hittade även jag hit via en gemensam bloggvän.

Vad fint du skriver ♥