10 augusti 2009

Vänner

Hej alla bloggvänner! Jag läste häromdagen i min systers blogg att hennes blogginspiration inte var på topp. Jag kommenterade då med förslag på bloggämne. Men... nu måste jag erkänna att idag har jag ingen aning om vad jag ska skriva. I tidningen "blogg-guiden" har man förslag på olika åtgärder vid s.k. bloggtorka. Ett förslag var: titta tillbaka i din egen blogg och hämta inspiration till nya inlägg.

För ett år sedan skrev jag om vänskap. Här kommer en liten repris från det inlägget. Hela inlägget hittar du här
Så här definieras vän: "En vän är en människa i vars sällskap man vågar vara sig själv i. Många menar att man i vänskap ska kunna lita på varandra och kunna dela hemligheter utan att de avslöjas.Vänskap anses som det finaste bandet mellan många personer i världen."

I min livsförändring som inträffade för c:a 2 år sedan fick jag reda på vilka som var mina vänner. Jag vill tacka Er för att ni finns!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Riktiga vänner ska man vårda ömt - man finner oftast vilka dessa är när livet krisar till sig lite♥

promenader på landet sa...

Jag finns alltid kvar! Tar gärna en promenad en kväll! Kram Ia