21 augusti 2009

Sommarkväll

Lite bilder från igårkväll då vi på jobbet var ute och åt och hade trevligt vid Tannefors slussar i Lkpg.

Läckra skaldjurstallrikar, som alla utom jag åt. Jag tog en paj eftersom min magtarmkanal inte gillar skaldjur.

Vilken tur att vi fick se en kanalbåt passera!


En underbar varm och solig kväll tillsammans med trevliga jobbarkompisar.


TACK för kommentarerna i förra inlägget. Det är alltid lika roligt att få veta lite hur du som läser min blogg har det därute. (Jag hoppas att du som skrev anonymt hör av dej till mej via mail eller annat och berättar vad du egentligen menar, för jag förstår inte det.)
Måste också berätta att igår skrev jag ut biljetten till Rhodos - en härlig känsla!
Nu hoppas jag att ni alla får en trevlig helg!

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

Vilken tur ni hade med vädret om man jämför med i kväll! Kanske kan gå en sväng på söndagkväll? Kram Ia

S o F sa...

Det där var ett fint ställe att fota, det måste jag skriva upp på min lilla lista över kommande besöksmål. Bra bilder!

Ha det gott!