15 augusti 2009

Mindfulness vid morgonpromenad

Då jag tog min motionspromenadrunda i morse drogs jag mot skogen. Det var fint ljus i skogen. Perfekt för fotografering. Är man en bloggare är kameran med överallt. Humlan ser ut att vara lite morgontrött och sträcker på ena benet.
Dagg på blåklockan i gräset.

Morgonsol i skogen


Ormbunksbladet ser självlysande ut i solljuset

Jag hoppas att jag hittar tillbaka till kantarellstället. Hade ju inte med mej något att lägga dem i.

Spindelväv i gräset

Midsommarblomster i augusti. Det var lite bilder från min motionsrunda i skogen i morse.
I tidningen Corren finns en artikel om Mindfulness idag. Tyvärr finns den inte på http://www.corren.se/ Artikeln handlar om en kvinna i min ålder som tidigare kände sig som en porslinsdocka som skulle uppfylla andras förväntningar. I min blogg har jag skrivit en hel del om Mindfulness tidigare och hur det hjälper mej mot stress och annat. Här är ett inlägg som handlar om Mindfulness.
Jag önskar er alla en lugn och skön helg!

1 kommentar:

Babsan sa...

Helt fantastiska bilder!

Särskilt den med morgonsolens strålar. WoW!