02 september 2009

Flow

Är "onsdagstrött" - vilken tur att jag får slappa och ta det så lugnt jag vill. Onsdagar = sallad på kvällen här hemma hos oss. (Kan det vara därför jag alltid är trött på onsdagar? Jag kanske inte blir riktigt mätt?)
Det är som vanligt ett intensivt och högt tempo på jobbet. Jag tycker att jobbet är kul, jag känner "flow" och jag har bestämt mej för att jobbet inte får påverka min fritid och hälsa. Men, visst blir jag trött ibland!
Idag har jag fått mail från en bloggläsare. Hon hade växt upp i min stad men bor nu i Skåne. Det var så roligt att läsa hennes mail - jag blev jätteglad. Det är väldigt roligt att få veta vilka ni är som hälsar på här.

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Smart drag att veta vad för slags mat som ska fixas redan innan! Maken och jag sätter oss på söndagar och planerar veckan som kommer - sen drar jag och handlar;.))

Gillar dagens bild - ger ro i själen♥