28 september 2009

Magsjuk

Trots att jag varit på Rhodos en vecka skulle det kännas ganska skönt om ni skulle vilja tycka lite synd om mej idag.
Pigg och glad tog jag mej till jobbet i morse full av energi. När det var dags för lunch var jag inte hungrig vilket är mycket ovanligt. Jag petade i mej lite mat men kände ganska snart att jag mår inte bra. Jag ringde efter yngsta sonen Adam som kom och hämtade mej på jobbet. "Vad ynklig du låter mamma!"
Det var bara att bädda ner sig och konstatera: Jag har magsjuka. J var ju magsjuk några timmar på Rhodos men vi trodde inte att det var något smittsamt.
Jag som mest brukar lyssna på andra människor som inte mår bra tycker att det är jätteskönt att få berätta hur sjuk och ynklig jag är. Vilken tur att jag har min blogg! J var sjuk i bara 6 timmar så om det gäller för mej borde jag känna mej bättre redan vid 20-tiden ikväll.
Fortsättning följer i morgondagens inlägg.
Dagens bild som jag tycker hemskt mycket om kommer från Rhodos

6 kommentarer:

Berith sa...

Krya på dig lilla syster och kram!

Babsan sa...

Det ser jättemysigt ut!

Rhodos har jag aldrig varit på men andra grekiska öar.

Krya på dig!

promenader på landet sa...

Stackars dig! Hoppas du känner dig bättre snart! Kram Ia

Razzy sa...

Skickar en stor kryapådig kram♥

Bilden är jättevacker, ska nog ta mig till rhodos någon gång..

S o F sa...

Instämmer - häääärlig bild!

Hoppas det blir kortaste magsjukan någonsin = krya på dig!

Anne-Lie sa...

Snabbar mig ut från du sida för jag vill inte bli smittad♥